Saturday, January 19, 2013

Επιχειρηματικότητα κ εθνικότητα κεφαλαίων - Πολύς θόρυβος για τα αυτονόητα!

Το να παραχωρήσεις εκτάσεις από όλα τα νησιά του Αιγαίου είναι ένα extreme case .Οσους περισσότερους επιχειρηματίες φέρεις στο Αιγαίο,Τούρκους και μη, δεν έχει απολύτως καμία σημασία η εθνικότητα,τόσο καλύτερες θα είναι οι σχέσεις των δυο λαών.
Το άρθρο,για όσους αντιλαμβάνονται απο οικονομία,δεν είναι για να δώσει τόσο λύσεις στα προβλήματα των δυο λαων,οι οποίες σίγουρα θα καλυτερεύσουν,αλλά για να εξηγήσει με αυτό το παράδειγμα,οτι δεν θίγεις τα εθνικά ζητήματα όταν κάνεις business.Δεν υπάρχει κανένα παράδειγμα στον κόσμο όπου κάποιος να κάνει δουλειές και να ζημιωθεί (στα δικά του λεφτά)για να ενισχύσει πολιτικά έναν πολιτικο που θέλει να το παίξει εθνικιστής στους ψηφοφόρους του.
Τρανό παράδειγμα οι ΗΠΑ.Μην μου πείτε οτι οι ΗΠΑ δεν ειναι ισχυρό κράτος!!!Οποιος θέλει ,απο όποια πλευρά του κόσμου μπορεί να επενδύσει στις ΗΠΑ και κανείς δεν τον ρωτάει για πατριωτικούς λόγους απο που κατάγεται.Κανείς πολιτικός που ήρθε σε σύγκρουση συμφερόντων (conflict of interests) με μεγιστάνες της οικονομίας δεν επιβίωσε.Αυτή είναι η πραγματικότητα.Τρανό παράδειγμα και εδώ οι Ελληνες εφοπλιστές.Αν δεν τους δώσεις τα απαραίτητα κίνητρα,θα αφαιρέσουν την σημαία της Ελλάδας απο τα καράβια τους και θα βάλουν την σημαία της Μάλτας ή του Μαρόκου.Δεν ειναι πατριώτης μήπως ο Ελληνας εφοπλιστής?Δεν εχει σχέση με τον πατριωτισμό του όμως αυτό ,αλλά με ενα μαλάκα γραφειοκράτη Ελληνα μπολσεβίκο που αποφάσισε να τον ζημιώσει.Οι εθνικιστικές αντιπαλότητες μεταξύ των κρατών ειναι ζητήματα που αφορούν τους πολιτικούς αμφοτέρων των κρατών.Κανείς επιχειρηματίας και καμιά εταιρία δεν ανταγωνίζεται κάποια άλλη για λόγους εθνικότητας ,αλλά για λόγους αγοράς.

Αν κάποια αμερικάνικη εταιρία για παράδειγμα πετάξει εκτός αμερικάνικης αγοράς μια ιαπωνική εταιρία που επιχειρήσε οικονομική διείσδυση,δεν θα το κάνει για εθνικιστικούς-πατριωτικούς λόγους(για το κουνέρι πχ που τους έκαναν στο Πέρλ Χάρμπορ),αλλά για να επανακτήσει το κομμάτι της αγοράς που έχασε.Υπενθυμίζω την οικονομική διείσδυση(market penetration) που έκανε στις αρχές της δεκαετίας του 80 η Νισάν και η Χόντα.Υπήρχε τότε η πεποίθηση στην αμερικάνικη αγορά αυτοκινήτου,οτι τα αυτοκίνητα μικρού κυβισμού ήταν ενα μη κερδοφόρο business,ήταν δηλαδή ενα μικρό κομμάτι της αγοράς που δεν άξιζε η general motors, η Ford,η Volvo κτλπ να ασχοληθούν,δεδομένη η γενικότερη αντίληψη του μέσου Αμερικανού περι του μεγάλου κυβισμού και μήκους των αυτοκινήτων.Βρήκε λοιπόν έδαφος η Νισάν και η Χόντα και επένδυσαν εκει μέσα και τώρα ειναι Leaders στην αγορά αυτοκινήτου, επεκτεινόμενες και στην αγορά αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού επανεπενδύοντας τα κέρδη τους απο το business αυτοκινήτων μικρού κυβισμού πόλης.Οι managers των αμερικάνικων αυτοκινητοβιομηχανιών κοιμόντουσαν όρθιοι.Ερώτηση:Πριν 40 χρονια απο την οικονομική διείσδυση στις αμερικάνικες αγορές,οι ΗΠΑ <<έκαψαν>> με τις Χιροσίμα Ναγκασάκι την Ιαπωνία.Πως η Ιαπωνία με την πειθαρχία και το κύρος που την διακρίνει επέτρεψε στους ''προδότες'' της Νισάν και της Χόντα να κάνουν δουλειές με τις ''βρωμερές Εβραιοσιωνιστικές'' ΗΠΑ?Γιατί η Αμερικάνικη κυβέρνηση δεν έκλεισε τα σύνορα της και δεν απέκλεισε τους Ιάπωνες μετά απο τους τόσους νεκρούς που είχαν στο β` παγκόσμιο πόλεμο πριν 40 χρόνια και την καταστροφή που υπέστησαν στο Περλ Χαρμπορ?Μάλλον θα ήταν <<δοσίλογοι και ΝΑΙνέκοι>>.

Οι εθνικές διαφορές μεταξύ των κρατών είναι ζητήματα που τροφοδοτούνται και υφίστανται μεταξύ των πολιτικών ηγεσιών και των αντίστοιχων ψηφοφόρων των αντίπαλων κρατών.Ειναι πεδία δράσης πολιτικής αντιπαλότητας και πολιτικής κατανάλωσης.Αυτού του είδους τις αντιλήψεις δεν τις συμμερίζεται και δεν τις ενσωματώνει στην δράση του το επιχειρείν.Το επιχειρείν ειναι straight business με γνώμονα το κέρδος και με στρατηγικό στόχο την απόκτηση ενος μεριδίου της αγοράς μέσω της ανάπτυξης και διατήρησης κάποιου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος ,σε μια αγορά που είναι πλέον παγκοσμιοποιημένη.Το οικονομικό περιβάλλον δηλαδή επεκτάθηκε σε όλη την υφήλιο.

Ολα αυτά που εξηγώ εδώ έχουν λυθεί εδω και δεκαετίες σε όλα τα σύγχρονα κράτη.Εμείς στο Ελλαδιστάν του ζεμπεκιστάν, ακόμα συγχέουμε, άνευ ορθών επιχειρημάτων πάντα,τα εθνικά ζητήματα με την επιχειρηματικότητα.Είναι δυό διαφορετικές διαστάσεις που δύσκολα τέμνονται.Η ικανότητα του πολιτικού και η διαφορά του με τον πολιτικάντη που το μόνο που ξέρει ειναι να κάνει προσλήψεις στο δημόσιο και πελατειακές σχέσεις,έγκεται στο να μπορέσει βρεί την χρυσή τομή μεταξύ των δυό αυτών διαστάσεων,και να καταφέρει να στρέψει το επιχειρηματικό κεφάλαιο(ασχέτως εθνικής προέλευσης…ναι ΜΑΛΑΚΑ Ελληνα μπολσεβίκε ακόμα και το τούρκικο) προς όφελος και των εθνικών ζητημάτων.
Αντε τώρα αυτά να τα εξηγήσεις στο αντιμπεριαλιστικό ΚΚΕ,στους μονολιθικούς εθνικομπολσεβίκους της ΧΑ και στους μεσοαστούς πατριώτες και μικροεπιχειρηματίες του εθνικού μετώπου που δεν βλέπουν πέρα από την μύτη τους.
Φυσικά και δεν έχουμε τόσο υψηλές προσδοκίες και η ιατρική επιστήμη περι των λοβοτομών δεν έχει αγγίξει ακόμα τέτοια επίπεδα HI-TEC.
Michalis Delta


 

No comments:

Post a Comment